Meniu
Your Cart

Transport GRATUIT peste 299 lei în România | Transport GRATUIT peste 299 Euro în U.E.

Termeni și condiții

1. Domeniu de aplicare

Vă rugăm citiți cu atenție rândurile care urmează înainte de a comanda.

1.1. Prin acest document sunt reglementate termenii și condițiile care sunt aplicabile relației pe care o vom stabili cu tine, în calitatea ta de utilizator al site-ului și cumpărător.

1.2. Prin utilizarea site-ului sau plasarea unei comenzi îți asumi obligații în temeiul acestor termeni și condiții, pe care le accepți în mod necondiționat. În caz contrar, dacă nu agreezi termenii și condițiile prezentate, te rugăm să nu mai utilizezi pagina noastră.

1.3. Precizăm că ne rezervăm dreptul de a modifica conținutul acestor termeni și condiții, printr-o simplă postare pe site, fără notificarea prealabilă a utilizatorilor . Termenii și condițiile ce se vor aplica vor fi cei în vigoare în momentul utilizării site-ului, respectiv cei în vigoare în momentul încheierii contractului.

2. Datele vânzătorului

2.1. Site-ul www.melissas.ro este proprietatea Hope Gate SRL. înregistrată la registrul comerțului sub nr. J28/817/2021, având CUI 44721831, sediul social în Draganesti-Olt, str.General Teiusanu, nr. 189, jud. Olt, email: contact@melissas.ro și telefon 0720995745. Vânzarea articolelor realizate de vânzător se face sub marca “melissa’s natural fabrics” în continuare “melissa’s”.

3. Cum se încheie contractul

3.1. Prin efectuarea unei comenzi, garantezi că ai 18 ani și ești capabil din punct de vedere legal pentru a te obliga prin contract.

3.2. Creezi un cont nou prin furnizarea unei adrese de email și a unei parole. Acest pas nu este obligatoriu, poți comanda și fără înregistrare sau logare în cont.

3.3. Adaugi produsele în coș sau ne scrii un mesaj e-mail/messenger prin care ne spui ce produse dorești. Te rugăm să precizezi de la început cât mai multe detalii pentru a trata cu operativitate comanda și pentru a economisi timp.

3.4. Pentru articole la comandă îți vom răspunde în scris pentru a confirma primirea comenzii și pentru a stabili toate detaliile legate de execuție, transport, plată. Apoi vom aștepta confirmarea ta, timp de 24 de h, în care vom rezerva cantitatea de material necesară (dacă ai precizat deja informații suficiente). Pentru comenzile personalizate a căror valoare depășește 500 lei ne rezervăm dreptul de a solicita un avans de 30% la confirmarea comenzii.

3.5. Alegi metoda de livrare și de plată.

3.6. Confirmi termenii și condițiile și consimțământul privind utilizarea datelor cu caracter personal pe care ni le-ai furnizat. Lipsa consimțământului echivalează cu refuzul de a încheia contractul, prin urmare nu putem prelua comanda ta.

3.7. Confirmi/finalizezi comanda.

3.8. Îți vom trimite un e-mail prin care confirmăm că am primit comanda. Aceasta are rol de informare, este un e-mail automat. Atenție! Vom onora comanda în măsura în care articolul este în stoc și este conform sau dacă dispunem de materialul necesar pentru a realiza comanda. Uneori pot să apară erori de site și articolul să nu mai fie în stoc sau la o nouă verificare să constatăm că acesta are lipsuri, caz în care, te vom anunța în consecință și vom returna imediat sumele achitate.

3.9. Îți vom trimite un nou e-mail prin care confirmăm că putem livra comanda. Contractul de vânzare se consideră încheiat atunci când trimitem acest al doilea e-mail de confirmare.

3.10. Obiectul contractului este reprezentat de produsele confirmate (nu și alte eventuale produse care au existat în comanda inițială) care urmează a fi expediate din stoc sau care urmează a fi executate la comandă.

3.11. Poți anula comanda înainte de a primi e-mailul de confirmare (al doilea) direct din cont sau prin e-mail la contact@melissas.ro sau prin mesaj pe messenger menționând numărul comenzii.

3.12. Comanda solicitat a fi anulată după ce a fost expediată trece la categoria de retur.

3.13. Comanda ce urmează a fi executată poate fi anulată în termen de 3 zile de la confirmarea că va fi realizată, fără niciun cost, iar în măsura în care am început deja execuția ei, în orice caz, după 3 zile de la confirmare, ne rezervăm dreptul de a percepe un cost de 30% din valoarea ei (deobicei avansul achitat).

3.14. Ne rezervăm dreptul de a anula comanda în măsura în care apreciem că nu o putem onora, atunci când datele furnizate nu sunt complete și nu doriți să le completați, atunci când comanda nu este serioasă, precum și în caz de forță majoră, caz fortuit sau alte împrejurări independente de voința noastră fără a ne putea fi antrenată răspunderea pentru eventuale prejudicii cauzate, cu excepția restituirii contravalorii produselor care au fost deja achitate.

4. Prețul și imaginea produselor

4.1. Prețul produsului este cel afișat pe site, nu include TVA pentru că nu colectăm TVA, nu include costuri de transport. În măsura în care apar erori și prețul este în mod vădit greșit (prea mic sau prea mare) vă rugăm să ne semnalați pentru a remedia problema.

4.2. Factura va fi transmisă în format electronic, fiind accesibilă în contul creat pe site.

4.3. Pentru că lucrăm la comandă, iar nu în serie, produsul achiziționat poate fi diferit față de cel prezentat pe site, însă diferențele vor fi mici și vor fi precizate în descrierea produsului. Mici erori de măsurători de 1, 2 cm vor fi considerate accceptate.

5. Plata

5.1. Plata online prin intermediul platformei euplatesc.ro. Plata este sigură și nu se percepe niciun comision. În cazul comenzilor personalizate, se poate plată online, pe baza linkului de plată pe care îl vom crea la momentul plății sau prin transfer bancar direct.

5.2. Plata prin transfer bancar, în cont ING, pe care vi-l vom furniza la momentul confirmării comenzii.

5.3. Plata ramburs – plata în numerar la livrare, plată care va fi predată curierului cand va aduce coletul. 

5.4. Avans - în cazul în care comanzi articole ce vor fi lucrate la comandă, cu anumite particularități, după confirmare comenzii, va fi necesară achitarea unui avans de 30% fie prin plata cu cardul (vom crea un link pe care ți-l vom furniza), fie prin transfer bancar.

6. Livrarea

6.1. Articolele care sunt în stoc vor fi livrate în termen de 1-2 zile lucrătoare + timpul necesar transportului (1-2 zile pentru curier rapid). În cazul comenzilor comune timpul pentru pregatirea coletelor individuale este de 3-5 zile lucrătoare. Costul de livrare este de 12 lei in tara sau 15 Euro in Europa.

6.2. Pentru comenzile personalizate, care urmează să fie executate, timpul de execuție este în medie de 5-10 zile lucrătoare. În funcție de volumul de comenzi de la data plasării comenzii vom stabili și îți vom comunica care va fi termenul în care vom onora comanda ta.


7. Politica de retur

7.1. În cazul în care achiziționați un articol din stoc, potrivit legii, beneficiați de un termen de 14 zile în care vă puteți retrage din contract. Termenul de 14 zile se calculează de la data preluării articolelor, fie direct, fie de la furnizorul serviciului de transport (poșta sau curier).

7.2. În ipoteza unui retur vă vom rambursa în contul indicat toate sumele achitate, inclusiv cele pentru transport, dacă au fost returnate toate produsele. În cazul în care au fost returnate doar parțial produsele dintr-o comandă, vom returna prețul achitat pentru acestea.

7.3. Pentru a exercita dreptul de retur vă rugăm să ne scrieți mai întâi, direct la contact@melissas.ro sau prin intermediul formularului de retur.

7.4. Rambursarea sumelor achitate se va face în termen de cel mult 14 zile de la primirea articolelor la sediul nostru.

7.5. Menționăm că produsele trebuie returnate fără urme de folosință, fără să fi fost spălate înainte și pe cat posibil având etichetele și ambalajul originale. În cazul în care produsul prezintă urme de folosință vom aprecia și vă vom comunica costurile aferente prejudiciului.

7.6. Modalitatea de transport pentru retur rămâne la alegerea dumneavoastră, însă recomandăm să fie aceeași cu cea aleasă pentru livrare. Costurile de retur vor fi suportate de către dumneavoastră, excepție cazurile în care a fost trimis un produs greșit sau cu defect.

7.7. În cazul în care achiziționați un articol realizat după cerințele dumneavoastră, potrivit aceluiași act normativ (O.U.G.34/2014 art. 16) dreptul de retragere nu mai poate fi exercitat dacă este vorba de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. În cazul în care un astfel de produs prezintă defect, acesta va fi reparat pe cheltuiala noastră. Vom considera a fi articol realizat la comandă orice model nou sau articol care nu se află în portofoliul nostru de până la acel moment.

8. Schimbul produselor

8.1. Schimbul propriu-zis al produselor nu este posibil. Fiecare comandă va fi tratată distinct.

8.2. În cazul unui retur se vor returna banii direct, în contul bancar.

9. Garanții

9.1. În cazul în care produsul livrat nu este conform sau prezintă unele defecte vă rugăm să ne contactați imediat. Atât în cazul produselor achiziționate din stoc, cât și în cazul celor realizate la comandă, în cel mai scurt timp posibil, vom proceda la repararea sau înlocuirea produsului cu defect.

9.2. În plus, în termen de 30 zile de la primirea produsului, dacă în urma utilizării și spălării corespunzătoare produsul manifestă defecte care au legătura cu execuția lui (ex. se desface o cusătură, un tiv, o aplicație) vă rugăm să ne scrieți și vă vom acorda tot suportul pentru a proceda la reparare, în mod gratuit.

Atenție! Materialele utilizate sunt materiale naturale care necesită o atenție deosebită.

  • Lâna se poate micșora în cazul în care este spălată la temperaturi mai mari de 30 de grade, centrifugată la rotații mai mari de 400, uscată la uscătorul de rufe. Lâna se poate găuri ușor dacă este agățată cu clame de rufe sau atinsă cu alte obiecte ascuțite (unghii, inele cu piatră care iese în relief). Lâna poate fi afectată de molii, care vor face găurele în țesătură, motiv pentru care recomandăm să nu ”uitați” un articol în coșul cu rufe murdare 2 săptămâni și să utilizați în dulap/sertare produse pe bază de ulei esențial de lavandă pentru a le proteja.
  • Inul și cânepa se vor micșora dacă vor fi spălate la temperaturi mai mari de 40 grade. Pentru că la vopsirea materialelor sunt folosite doar substanțe blânde, fără potențial toxic și culorile vor fi mai sensibile la soare, cu riscul de a se degrada/decolora în timp, în caz de expunere prelungită la soare.
  • Articolele cu mătase se vor spăla doar la mână în apă rece și se vor usca orizontal.

10. Întreținerea și îngrijirea produselor

Vă rugăm să vă asigurați că ați citit descrierea și modalitatea de îngrijire aferentă fiecărui produs, oferită pe pagina noastră. Dacă aveți întrebări suplimentare ne puteți scrie, fără ezitare.

11. Drepturi de proprietate intelectuală

Întregul conținut al site-ului www.melissas.ro -texte, imagini, fotografii, logo, desene, elemente de grafică web și alte date aparțin Iacob Artemiza P.F.A. care administrează și este proprietarul acestui site și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor și alte acte normative privind proprietatea intelectuală și industrială. Astfel este interzis utilizarea oricăror materiale, imagini, texte de pe acest site, inclusiv copierea, transmiterea și reproducerea, în alte scopuri decât pentru uz personal.

12. Newsletter

Doar cu acordul dumneavoastră, prin înscrierea adresei de e-mail pentru a vă abona la newsletter vă putem trimite informații despre articolele nou create, despre noi materiale care sunt în stoc, promoții sau lichidări de stoc. Promitem să nu te bombardăm cu e-mailuri, ci îți vom scrie rar, doar să te informăm despre noutăți și reduceri.

13. Fraudă

Pentru utilizarea site-ului este recomandată crearea unui cont (deși nu este obligatoriu, se poate comanda și fără a crea cont) . Prin crearea unui cont vă asumați responsabilitatea pentru toate și oricare activitate realizată prin intermediul contului pe care îl creați. Vă rugăm să vă asigurați că aveți o parolă sigură. În cazul în care securitatea contului este compromisă, vă rugăm să ne sesizați acest lucru imediat. Nu suntem responsabili pentru daunele care vă sunt aduse prin utilizarea neautorizată a contului, de către terți.

14. Reclamații

14.1. Orice reclamație va fi soluționată pe cale amiabilă. În acest sens vă rugăm să ne trimiteti un e-mail la contact@melissas.ro, la care vom răspunde în cel mult 48 h.

14.2. În cazul în care nu putem ajunge la o înțelegere pe cale amiabilă, vom apela la instanța competentă din Timișoara.

14.3. Prevederile prezentului contract se vor completa cu dispozițiile legale aplicabile.

15. Forța majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale în caz de forță majoră, așa cum este ea definită de lege.